Pages

Selamat Datang ke blog yang tak seberapa cantik. Jika anda rasa bosan melihatnya, sila tekan butang pangkah. Sekian, terima kasih. HAHA :)

Wednesday, November 11, 2009

PBSM !

aryy nie , ary yg sgt sgt gedixx . hahaha .
nape ? sbb aku d'pkse msok kwad pbsm .
bkn aku sowg jea , rmai doe yg kne seperty
aku , farisya , husna , akmal , faly , muiz , zaqwan , haziqah n rmai arr .
hebat gilaa arr , rupe rupe nye best gak ea kwad tdy .
komander x grang bhai , tpy asik swoh diam jea .
tpy komander bsing lbey lbey buley ark .
mne acyy doee , haishh .
pastu aku ngn pikaa asik men raba rabaa !
hahaaa . raba ! semula ! raba ! semulaa !

s'ptot nye barissss ! semulaa !
hahaha . kami m'nukar nye dgn pnoh bgge ibarat mng award 2009 .
hahaha .
yg majal nye aku kne dok sblah faly blue uhh .
sumpah t'seksaa . hahaha .
bodo punye lakii . ngee ;D
btw , sowk da lwn da weyy , pdhal aku bru msok tdyy .
hahaha . sdey bhai !
bak ckp aku , i'll try my best or dlm bhse mlyu nye eden toraii . hahaha .

Kamsa hamnida ! :)

No comments:

Post a Comment