Pages

Selamat Datang ke blog yang tak seberapa cantik. Jika anda rasa bosan melihatnya, sila tekan butang pangkah. Sekian, terima kasih. HAHA :)

Thursday, November 5, 2009

Rey Mysterio kwn baek aku ;)

sebenar benar nye , tjok kat ats uhh x de kne ngena pon ngn ape kndungan nie arhh . heee ;D

ary nie ary ke - 4 aku exam . gahh !
da arr tdyy pekse math dude ! 
sumpah susah , aku meraung kot jwb exam paper 1 .
paper 2 oke skit dry paper 1 .
da laa , uat paper 1 rse ngantok gilaa .
lao boley na jea tdo .
sbb an aku pkir mse dpan , aku tros kan usahaa aku yg x seberapa hebat uhh .
bak ckp dato Najib ' alang alang mnyeluk pekasam biar cicah ngn air asam ' . hahh ?

hahaha , ayat PEDANA MENTERI bhaii ! gahahaa ;DD

sowy yah dato' Najib . ngeee ;)
da ar aku dok sblah paan time exam an ,
aku tgok paan merah gilaa muka na jwb exam math .
smpy gugor kot bulu kening paan .
aku terkaku sebentar melihat paan !
hahaha . sowy bro ! terkutuk .
puteri yg slalu dpt A math pon ckp susah gilaa .
ini kan aku yg slalu lulos ckup ckup mkn nie .
haishh , imposible imposible ! 
hahaha , arynie p'deritaan b'akhir sbntar .
sowk plak exam science , aku sukaa paper 1 science .
boley men polis entryy ! haha .
bak ckp mimie ngn dini , jwb paper science n maths ibarat berada di NERAKA .
akuu gelak smbil menari . hahaa . tipuu jea . kowg caye spe swoh ? haha .
btw , ade agy 3 aryy untok melangsai kan utang utang yg tetunggak taon nie .
tik tok tik tok tik tok ;DD




Kamsa hamnida ! :)

No comments:

Post a Comment