Pages

Selamat Datang ke blog yang tak seberapa cantik. Jika anda rasa bosan melihatnya, sila tekan butang pangkah. Sekian, terima kasih. HAHA :)

Sunday, November 14, 2010

sunyi sepi tanpa kata :')

'jam ! ke mne kau pegi ?' asal da lme tk update blog ?' ermm, sume owg asik tnyee soalan yg sme jea ! bosan ouhh nk jwb ! klu ade rekoder da lme aku rekod ! HAHA ! aku bkn tk nk tules blog ! juz mls ouh nk m'naip & byk kje yg aku nk uat (pdhal tk de kje). okeoke, skang aku da update dah, puas ? haha, okeoke ! act, aku tk tao nk taip ape kat blog ouhh ? sume owg byk jea ctee yg nk share kat blog ? aku ? ksong jea kot pale otak nie ! kjee online-ing mukabuku jea aryary ! PMR ponn sudaa slesai tpy still bosann gilaa kut ! myspace jgn ckp arr, mybe da b'sawang abes daa tuu ! apee jdy ponn aku da tk amek tao , ntah idop ntah mati ! HAHA ;) , weywey, aku jeles tgk sume owg pnye blog cntek jea nk mati ! aku pnyee lak hdoh jea nk mati mcm nywenywe ikan gitu ! haha, sbb aku tk s'kreatif andaanda skalian ouhh. tpy sy bgge coz nie blog sy ! cehh :D

Kamsa hamnida ! :)

No comments:

Post a Comment