Pages

Selamat Datang ke blog yang tak seberapa cantik. Jika anda rasa bosan melihatnya, sila tekan butang pangkah. Sekian, terima kasih. HAHA :)

Tuesday, February 1, 2011

1. anda lebih suka makan karipap sardin atau karipap kentang ?
- erm, duadua boleh ouhh, asal kan sedapp d'makan, haha ! :)
2. anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
- ofcoz lahh air kelapa ! peghh, sedap gila kut. ehh ehh, nie uat aku terliur nie, HAHA ! :D
3. apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
- erm, tk bpe caye kut, sbb jerawat tuu tumbuh akibat hormon dari badan kte kan ! cehh ! :)
4. anda paling tertarik dgn lelaki/perempuan macam mana ?
- lelaki yg sempoi & jadi diri sndri tnpee ubah jdi diri owg lain ! :)
5. apa perkara yg wajib anda buat sebelum tido ?
- solat isyak dulu sewajibnyee, klu tk susa nk tido nnti ! erm, then dgr lguu duluu, HAHA ! :D
6. andaikan ada org menghina keluarga anda. apakah yg anda akan buat ?
- dgn bgge nyee aku akan fight dgn owg tuu ! aku rela di hina asl kan jgn babitkan keluarga aku suda lah.   berani nye dea nk hina keluarga aku ! lbey baek jaga keluarga msingmsing sudaa lahh yea ! :o
7. adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm ksusahan wlupon dea prnah khianati anda ?
- yes ! ofcoz aku akn tlg ! bila owg buat kat kte, tk perlu kte nk balas alek an wlupon hati mmg laa sakit, tp kte kne la pkir kwn jugakk en ? :)
8. andaikan besok hari terakhir anda hidop. apakah yg anda ingin buat sblum mati ?
- nk mtx maap kat sume owg yg penah aku uat salah ! :)
- nk ckp dkat mama & abah, yg aku sgt sygkan mereka wlupon slalu uat dowg sket ati ! :)
- nk luahkan sume yg pernah aku rasa nie dkat spespe yg b'kenaan ! :)
- nk jmpe sume kwnkwn, sdare mare biarpun cume 5 mnit ! :)
- nk mohon ampun dkat ALLAH & beserah padanyee ! :)
9. adakah anda akan pilih org yg dicintai atau org yg disyangi sbgai hidup ?
- erm, rumit ouh soalan nie ! antara syg & cinte mne lagi besaa ? b'serah pada ktentuan & jdoh ! :D
10. apakah yg buat anda smangat untok hidup smpai sekarang ?
- dorongan dari keluarga, kawankawan ! erm, demi m'capai matlamat idup. ceh HAHA ! :)
11. andai masa dapat diputar balik, apa yg anda ingin betulkan ?
- sume kesalahan yg pernah aku lakukan & sume pkare yg m'mlukan yg pnah aku uat, ! :D
12. adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal ?
- insyaallah ! tk kn give up wlupon byk kali gagal ! 'exercise make perfect' cehh HAHA ! :)
13. adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan & kerjaya anda ?
- erm, ntah laa, tgk keadaan dluu ! :)
14. andaikan kawan anda menghidap pyakit b'jgkit. adakah anda akan masih bekawan dgn dia ?
- ofcoz lah still b'kawan ! tp dea kne laa jge diri dea elokelok spye kte tk kne jgkitan ! cube klu kte dkt tmpt dea, suresure rse t'pinggir kan ! :')
15. sesetengah org m'ngatakan budakbudak amatlah myusahkan. apa pndagan anda ?
- it's normal lahh, da nme pun budakbudak, wktu aku budakbudak pun aku slalu myusah kan owg, so jgn nk slh kan budakbudak lahh sbb dowg blum matang ! atc, budakbudak yg slalu uat fikiran & hati kte tenang bile bsme mreka ! :)
16. sape yg anda ingin tag ?
- siapa rasa diri dea rjin nk jwb tag nie, ambil lahh, tiada paksaan mehh ! :D

Kamsa hamnida ! :)

No comments:

Post a Comment