Pages

Selamat Datang ke blog yang tak seberapa cantik. Jika anda rasa bosan melihatnya, sila tekan butang pangkah. Sekian, terima kasih. HAHA :)

Tuesday, December 8, 2009

jawapan kepada teka teki mggu lepas ;)

mao tao npe aku lme x update blogg nie ?
sbb sbb nye adlah aku mls , then aku gemar lyn fb skang nie .
cehh , kalu dluu aku x suka fb sbb aku igt an busan .
lao x aku yg dok maki , kutuk fb . hahaha .
rpe nye best duhh . anggapan aku slh ttg fb .
sorry yea muka buku . haha ;D
why ? sbb game besepah duhh kat fb .
especially game farmville uhhh .
gemar btol eden mlayan game tuuu .
hahahaa , 
lagi satu game UNO pon masyuk gak duhh .
leh mencarut kat situ .
coz rmai mak salleh , dowg bkn nye phm pon .
hahaha . kan kan ? good idea la ktekan .




Kamsa hamnida ! :)

No comments:

Post a Comment