Pages

Selamat Datang ke blog yang tak seberapa cantik. Jika anda rasa bosan melihatnya, sila tekan butang pangkah. Sekian, terima kasih. HAHA :)

Tuesday, December 8, 2009

mmmmm , whatcha sayyy ;DD

agk agk da bpe taon aku x update blog odoh nie ?
sbulan , 2 bulan , staon  ?
hah ? ntah laaa , x igt .
fyi , aku mls gilaa na update .
why ? sbb da mmg mls . so , jgn tnye . 
huhh , cuti cuti cuti ! bosan gilaaa thap cipan beranak .
mggu dpn 15 dis 2009 , aku akn tao taon dpn aku klas ape ?
so how ? jeng jeng jeng ! 
OMG ! tkot gilaa duhh , kalu stay kat klas yg sme uhh oke laa .
lao naik klas , agy alhamdullillah .
yg ku musykil nye .
na kne pkai bju ape ? bju skula ? bju tdo ? bikini ? hahaha .
parents na kne dtg kea ? or  x perlu ?
haishh , 2 bnde tuu sering bemain di kpale kuuu . cehceh ! 
ayt dramatik . spe ajar ? aku blajar sndri laaaa ;)
hahaha . sekian terima kasehh ;D
Kamsa hamnida ! :)

No comments:

Post a Comment